آخرین اخبار
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
شایعه جدید در مورد شاه ملهی استقلال | این گزینه پرید ؟
بازدید:۶۷۴
صد آنلاین | پیش‌بینی‌ها بر این بود که جواد نکونام امروز به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود اما اجرای این پروسه با یک مشکل روبرو شده است.
کد خبر : ۲۰۸۹۷

حجت کریمی صبح امروز در صفحه شخصی‌اش متنی را منتشر کرد و از تماشاگران استقلال خواست تا انتخاب اصلح صبر کنند و به وی فرصت بدهند. این یعنی این‌که انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم آبی ممکن نیست.

 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال حرفی از دلیل عدم به‌کارگیری جواد نکونام در راس کادر فنی تیم آبی نزد اما پیش از جدی شدن حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم استقلال گفته شده بود این مربی نمی‌تواند سرمربی تیم استقلال شود چون ممنوع‌الکار است! شایعه بود او به دلیل فعالیت‌های سیاسی ممنوع‌الکار شده در حالی که چنین فعالیتی از سوی سرمربی سابق تیم فولاد در فضای مجازی و حقیقی دیده نشده است.

 

اما تازه‌ترین دلیلی که برای عدم انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال به میان آمده، این است که باشگاه فولاد از او به دلیل رها کردن تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شکایت کرده است! گفته می‌شود دلیل این‌که فدراسیون فوتبال هم نام وی را از لیست نامزدهای تیم ملی خط زده همین بوده است. در حالی که مهدی تاج از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلح بعد از کارلوس کیروش نام برده بود، این بار نام وی را حتی در لیست نامزدهای مربیگری تیم ملی هم قرار نداد!

 

این سوال پیش می‌آید آیا شکایت حقوقی یک باشگاه از سرمربی می‌تواند موجب ممنوع‌الفعالیتی او شود؛ به نظر می‌رسد اگر جواد نکونام سرمربی استقلال نشود، قدرتی بالاتر از فدراسیون فوتبال مانع از کار او شده است!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
غغغغ
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
اگر نکونام ممنوع الکاره است یجیی هم باید ممنوع الکاره باشه چون زمان جام جهانی برعلیه تیم ملی حرف زد
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟